5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s …
4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…
Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…
Chystáte se k náboru nového obchodníka do firmy? Každý obchodník řeší při…
Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším…
4 základní pravidla úspěšné e-mailové kampaně E-mailových kampaní se v jakýkoliv daný okamžik odehrává nesčetně. Internet…
Co dělají jinak ti, kteří úspěšně stoupají po kariérním žebříčku Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše.…
Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…
Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o…
Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…
Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…
Pět návyků těch nejúspěšnějších lidí Recept každého úspěšného člověka je v něčem originální. Každý člověk je…
Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …