Šest nejčastějších chyb začínajících bloggerů I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu, literární nadání i natěšené obecenstvo, ještě to neznamená, že váš blog bude úspěch. Je potřeba…
Věci, které by vedoucí týmu neměl svým podřízeným nikdy říkat Vést tým lidí sebou nese velkou odpovědnost. Jednou z nich je motivace…
Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Pět kroků k efektivnímu systému práce Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete…
Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
Pět kroků k dokonalé prezentaci Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…
Naučte se navazovat nové obchodní kontakty na obchodně-společenských akcích Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na…
4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Pět základních stylů vyjednávání Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…
Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…