Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak překonat závislost a zůstat kvalitním pracovníkem: 5 základních tipů

Dnešní doba nabízí celou řadu lákadel a možností. A není divu, že mnoho lidí se stává závislých. A to na různých věcech. Na nikotinu, na alkoholu, na drogách, ale…

Článek v rámci předplatného Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…

Článek v rámci předplatného Pět základních úkolů manažera obchodního týmu

Zatímco vedoucí pozice sebou obecně nese řadu důležitých povinností a…

Článek v rámci předplatného Co dělat, aby váš newsletter neskončil na blacklistu

I když poměrně nově platí povinnost žádat o svolení adresáta při zasílání…

Článek v rámci předplatného Naučte se šířit kolem sebe pozitivní energii a vycházet se všemi lépe

To, jakým způsobem se k nám chovají ostatní, z velké míry způsobujeme my…

Článek v rámci předplatného Šest nadčasových prodejních technik

I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské…

Článek v rámci předplatného Šest zásad obchodního vyjednávání

Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se…

Článek v rámci předplatného Někteří lidé se rodí jako lídři, jiní se to musejí naučit

Vedení lidí je specifická činnost a nehledě na vaši odbornost v daném oboru…

Článek v rámci předplatného Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…

Článek v rámci předplatného „Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu?

Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient…

Článek v rámci předplatného Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a…

Článek v rámci předplatného 7 chyb, kterých se nesmíte dopustit v obchodním e-mailu

Obchodování se již před nějakou dobou z podstatné části přesunulo do online…

Článek v rámci předplatného Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Výpis 729741 z celkem 4710