„Humánní prodej“ aneb Jak si získat klienty lidským přístupem Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a to vše pouze za účelem zisku. Bohužel v některých případech je…
7 způsobů, jak jít příkladem a motivovat tým Motivace pracovníků v obchodním týmu je jedním z hlavních úkolů vedoucího…
Čtyři zvyky top prodejců, jak uzavírat více obchodů Efektivita práce, time management, absence prokrastinace, účinné obchodní…
4 tipy pro správné nastavení systému odměn obchodníků Obchodní svět do značné míry stojí na odměnách. Provize z prodeje nebo…
Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní…
Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny…
6 tipů, jak přestat myslet na práci během volna Efektivní vybalancování života a jeho rozdělení na pracovní a soukromou…
Šest kroků k úspěšnému navýšení prodejních objemů vašeho týmu Pokud je vaším cílem vylepšení efektivity práce vašeho týmu a navýšení…
5 nejúspěšnějších marketingových kampaní všech dob I přestože je dnešní marketingová sféra hodně odlišná od té, která…
Příliš velké ego brání obchodnímu úspěchu Velmi obecně se dá říci, že sebevědomí je v obchodě vítaná věc, protože bez…
Základy emoční inteligence pro manažery týmů Víte, co to je emoční inteligence, jak ji definujeme a čím se liší od…
Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně…
Šest základních pravidel obsahového marketingu Content marketing (= obsahový marketing) je způsob propagace určité značky,…