Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši klienti se zástupci vaší společnosti. Je to tedy určité okno do toho, jak vaše firma…
Pět základních úkolů manažera obchodního týmu Zatímco vedoucí pozice sebou obecně nese řadu důležitých povinností a…
Co dělat, aby váš newsletter neskončil na blacklistu I když poměrně nově platí povinnost žádat o svolení adresáta při zasílání…
Naučte se šířit kolem sebe pozitivní energii a vycházet se všemi lépe To, jakým způsobem se k nám chovají ostatní, z velké míry způsobujeme my…
Šest nadčasových prodejních technik I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské…
Šest zásad obchodního vyjednávání Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se…
Někteří lidé se rodí jako lídři, jiní se to musejí naučit Vedení lidí je specifická činnost a nehledě na vaši odbornost v daném oboru…
Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…
„Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu? Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient…
Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a…
7 chyb, kterých se nesmíte dopustit v obchodním e-mailu Obchodování se již před nějakou dobou z podstatné části přesunulo do online…
Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Paretovo pravidlo a time management V obchodě existuje řada principů a obecných pravidel, které mají…