Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost vašich činností. A stejně tak platí, že menší, ale dlouhodobě provozované zlozvyky mohou…
Scénáře jako základ úspěchu v prodeji Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
10 slov, která by měla figurovat na vašem CV I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně…
9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…
Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem? Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…
Výběr influencera pro propagaci vaší značky Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň…
Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…
Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne? Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…
Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
5 věcí, které si musíte ujasnit, než rozjedete vlastní podnikání Ekonomice se daří a řada lidí, kteří mají nějaký koncept či nápad, uvažuje,…
Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz? Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…