Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2) Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a koučováni tak, aby byli zdatní v používání technik zákaznických služeb.
4 tipy pro vytvoření efektivní webové prezentace Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více…
Jak zajistit, aby noví členové obchodního týmu začali být rychle užiteční Uvést nového člena do obchodního týmu je často nutné kvůli tomu, že se…
Čtyři tipy pro B2B prodej B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj…
Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně…
Čtyři trendy, které radikálně mění způsoby B2B obchodování B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují…
4 triky pro zapamatování více věcí Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci…
Diverzita jako klíč k úspěchu obchodního týmu Ať už jste čerstvým nebo již protřelým vedoucím obchodního týmu, je možné,…
Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu? Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…
4 knihy, které by si měl přečíst každý, kdo chce zatočit s prokrastinací Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí…
Strategie „Six Sigma“ a její využití v optimalizaci prodejních procesů „Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost…
Pět otázek, které si musíte položit před B2B obchodní schůzkou I přestože má B2B obchodování mnoho společného s B2C prodejem, existují…
Sedm vlastností úspěšných obchodníků Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale…