Marketing - zprávy z HR

Trend domácích operátorů zákaznických středisek posiluje

Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a zákaznický servis, právě zveřejnila výsledky svého výzkumu zaměstnanců call center…

Kam směřuje televizní reklama?

Článek v rámci předplatného Kam směřuje televizní reklama?

V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…

Jak na webové stránky

Jak na webové stránky

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Článek v rámci předplatného Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky

Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…

E-commerce v ČR 2005

E-commerce v ČR 2005

Projekt E-commerce v ČR 2005 , realizovaný společností Gfk Praha ve…

Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a…

Behaviorální marketing není jen cílení

Článek v rámci předplatného Behaviorální marketing není jen cílení

Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je…

Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů

Článek v rámci předplatného Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů

Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Pět slov, která nepatří do reklamy

Článek v rámci předplatného Pět slov, která nepatří do reklamy

Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…

Brzdí vaše ego váš marketing?

Článek v rámci předplatného Brzdí vaše ego váš marketing?

Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za…

Klíčové tipy pro CRM

Článek v rámci předplatného Klíčové tipy pro CRM

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…

Výpis 40054017 z celkem 4710