Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola telemarketingových aktivit, Asie poněkud zaostává. Půda je zde úrodná pro legitimní…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
E-mailový newsletter je jednoduchý a nenákladný marketingový nástroj. Pokud…
Všechny menší firmy vědí, jak náročné je konkurovat větším a movitějším…
Internetový obchod se rozběhl ve Spojených státech v roce 1992. Nejprve se…
Řada e-mailových marketingových kampaní se rozesílá nahodile a nikoli podle…
Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty.…
K různým zákazníkům je třeba přistupovat různě. Zejména v oblasti e-…
Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále…
Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném…