Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte? Řekněme, že pokud nebudete věnovat dostatečnou pozornost detailům svého obchodu, může se…
V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Již v teď září začaly firmy hojně nakupovat reklamní prostor pro své…
Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné…
Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy…
Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího…
Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…