Marketing - zprávy z HR

Nechybujte při jednání se zákazníky

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte? Řekněme, že pokud nebudete věnovat dostatečnou pozornost detailům svého obchodu, může se…

Více přátel, více obchodů

Článek v rámci předplatného Více přátel, více obchodů

V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit…

Kde přidat v zákaznických službách

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Vánoce v reklamě začínají

Článek v rámci předplatného Vánoce v reklamě začínají

Již v teď září začaly firmy hojně nakupovat reklamní prostor pro své…

10 hříchů e-mailových newsletterů

10 hříchů e-mailových newsletterů

Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné…

5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

Článek v rámci předplatného 5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy…

Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Článek v rámci předplatného Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…

Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

Článek v rámci předplatného Šest tipů pro kvalitní zákaznickou samoobsluhu

Systémy interaktivní hlasové odezvy (IVR) mají pověst nástroje snižujícího…

Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat…

Od oslovení po nákup

Článek v rámci předplatného Od oslovení po nákup

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Firemní časopis - 3. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 3. část

Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní…

Jak si dlouhodobě udržet klienty

Článek v rámci předplatného Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…

Výpis 39533965 z celkem 4710