Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly spokojenosti zákazníků, na vliv interního servisu se zapomíná. Vše…

Odhlášení neznamená konec

Článek v rámci předplatného Odhlášení neznamená konec

Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…

Buzzmarketing nabírá obrátky

Buzzmarketing nabírá obrátky

Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní…

Firemní časopis - 1. část

Článek v rámci předplatného Firemní časopis - 1. část

V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy…

Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti

Článek v rámci předplatného Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti

V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…

Vzpoura proti strojům

Článek v rámci předplatného Vzpoura proti strojům

Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…

Článek v rámci předplatného Automatická odpověď v nepřítomnosti jako marketingový nástroj

Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…

Asie se chystá řešit telemarketing

Článek v rámci předplatného Asie se chystá řešit telemarketing

Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola…

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…

10 tipů pro obchodní dopisy

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro obchodní dopisy

Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní…

Jak stanovit cenu II.

Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…

Jak stanovit cenu

Článek v rámci předplatného Jak stanovit cenu

Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…

Výpis 39533965 z celkem 4692