Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických služeb, aby dosáhly spokojenosti zákazníků, na vliv interního servisu se zapomíná. Vše…
Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…
Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní…
V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy…
V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…
Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…
Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…