Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a většina z nich se týká navazování vztahů s potenciálními zákazníky na úrovni ještě před nákupem. Firmy k tomu využívají programy pro budování loajality nebo různé speciální nabídky. Článek shrnuje tři doporučení americké konzultantky v oblasti zákaznické loajality Jeanne Bluesové.

- Přímá linka. Umožněte zákazníkům přímo komunikovat s nejvyššími představiteli firmy, kteří rozhodují o jejím chodu.

- Udělejte z omluv svou nejlepší politiku. Firmy často přehlížejí problémy a neomlouvají se za ně. Chyba je i nabízet slevu nebo jinou výhodu, aniž by se firma omluvila. Umění omluvit se je jedním ze základních předpokladů lepšího porozumění zákaznickým zkušenostem.

- Vyhledávejte kritiku. Važte si lidí, kteří vám říkají, co děláte špatně. Jinak byste se nedozvěděli, co zlepšit a žili byste v mylné představě, že děláte vše dobře. Pamatujte si, že vždy je něco v nepořádku.

-kk-

Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine