Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak na e-mailový newsletter

E-mailový newsletter je jednoduchý a nenákladný marketingový nástroj. Pokud se teprve chystáte newsletter zavést, měli byste vědět, že je to také efektivní…

Videokomunikace - nový marketingový nástroj

Článek v rámci předplatného Videokomunikace - nový marketingový nástroj

Všechny menší firmy vědí, jak náročné je konkurovat větším a movitějším…

Včerejšek a dnešek internetového obchodování

Včerejšek a dnešek internetového obchodování

Internetový obchod se rozběhl ve Spojených státech v roce 1992. Nejprve se…

Sestavte si kalendář pro e-mailové kampaně

Sestavte si kalendář pro e-mailové kampaně

Řada e-mailových marketingových kampaní se rozesílá nahodile a nikoli podle…

Jak udržet identitu značky v kustomizovaném světě

Článek v rámci předplatného Jak udržet identitu značky v kustomizovaném světě

Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty.…

E-mailový marketing si žádá individuální přístup

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing si žádá individuální přístup

K různým zákazníkům je třeba přistupovat různě. Zejména v oblasti e-…

Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst

Článek v rámci předplatného Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst

Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále…

Aby váš leták vynikl

Článek v rámci předplatného Aby váš leták vynikl

Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném…

Marketing s využitím vyhledávačů

Článek v rámci předplatného Marketing s využitím vyhledávačů

Search Engine Marketing (SEM) je marketingová disciplína zaměřená na…

Jak zvládnout mediální pokrytí

Jak zvládnout mediální pokrytí

Práci s médii je velice důležitou součástí marketingové strategie. Článek…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…

Výpis 39663978 z celkem 4692