E-mailový newsletter je jednoduchý a nenákladný marketingový nástroj. Pokud se teprve chystáte newsletter zavést, měli byste vědět, že je to také efektivní…
Všechny menší firmy vědí, jak náročné je konkurovat větším a movitějším…
Internetový obchod se rozběhl ve Spojených státech v roce 1992. Nejprve se…
Řada e-mailových marketingových kampaní se rozesílá nahodile a nikoli podle…
Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty.…
K různým zákazníkům je třeba přistupovat různě. Zejména v oblasti e-…
Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále…
Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném…
Search Engine Marketing (SEM) je marketingová disciplína zaměřená na…
Práci s médii je velice důležitou součástí marketingové strategie. Článek…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…
Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…