7 rad pro efektivní vizitky

Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto třeba, aby vypadala profesionálně, snadno se četla a pomohla příjemcům zapamatovat si, co prodáváte a proč by měli nakupovat právě od vás.

- Využijte logo. Vytvořit by vám je měl profesionální návrhář. Pokud nabízíte výroby či služby, které lze vyjádřit konkrétním symbolem, využijte toho. Logo by mělo být též upravitelné pro webové stránky, reklamní brožury nebo hlavičkový papír.

- Vytvořte on-line slogan. Jestliže vaše činnost není zcela zřejmá jen z názvu vaší firmy, vytvořte si slogan, který to upřesní. Prezentujte je na svých webových stránkách, ale i na vizitkách.

- Nezapomeňte na webové stránky a e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou dnes na obchodních materiálech samozřejmostí.

- Vizitka musí být čitelná. Použijte dostatečně velké písmo a barvy, které usnadní čtení. Vaším úkolem není vytvářet umělecké sílo, ale jasně předávat zprávu o tom, co děláte.

- Vizitka by měla být originální. Vyniknout mezi ostatními vizitkami může ta vaše díky vhodně zvolené barvě, fotografii nebo druhu papíru.

- Využijte kvalitní papír. Vizitka by neměla vypadat lacině, jako byste ji vytiskli sami na tenký papír. Pamatujte na profesionalitu.

- Když vizitky dojdou, tiskněte je sami. Pro případ, že by vám vizitky došly v době, kdy je nutně potřebujete, mějte připravené podklady pro tisk na vaší vlastní tiskárně. Tiskněte ale v nejlepší možné kvalitě a na kvalitní papír.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How