Marketing - zprávy z HR

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník zaslal e-mail, příslušný pracovník na něj odpověděl a transakce…

75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail

Článek v rámci předplatného 75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail

Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…

Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…

Tomáš Baťa inspiruje dodnes

Článek v rámci předplatného Tomáš Baťa inspiruje dodnes

Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…

Jarní úklid firemního webu

Jarní úklid firemního webu

Jaro nás inspiruje k osvěžení a omlazování nás i okolí. Znamená také úklid…

Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)

Článek v rámci předplatného Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)

Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…

Klíčové prvky marketingového plánu

Článek v rámci předplatného Klíčové prvky marketingového plánu

Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…

Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

Článek v rámci předplatného Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…

Jak vytvářet atmosféru obchodu

Článek v rámci předplatného Jak vytvářet atmosféru obchodu

Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…

Příliš mnoho reklamy škodí

Příliš mnoho reklamy škodí

Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…

E-mail je záležitostí povědomí

Článek v rámci předplatného E-mail je záležitostí povědomí

Povědomí je slovo, které asi nejlépe vystihuje efektivní využití e-…

Loajalita zákazníků se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita zákazníků se vyplatí

V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků…

Jak je to s cenou na internetu

Jak je to s cenou na internetu

Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…

Výpis 40314043 z celkem 4692