Marketing na školách (2. část) Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým strategiím. Druhá část článku líčí rozhodovací proces poptávajících. Existují tři skupiny…
Marketing na školách (1. část) Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…
Firmy se neustále snaží najít alternativy k tradičním marketingovým…
Kontextová reklama sílí Podíl kontextové reklamy na trhu on-line reklamy odhadují odborníci na 5 až…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
Když zákazník mlčí S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Přestaňte obtěžovat svým newsletterem Každý den čteme různé newslettery. Některé jsou kvalitní, jiné naopak.…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Většina zemí Evropské unie podpořila návrh novely směrnice Televize bez…
Zvyšování cen benzínu vede mnohé americké firmy ke vstřícnějším postojům k…
IP telefonie ano, ale... Společnost Genesys Telecommunications Laboratories vypracovala celosvětový…
Firemní blog přichází do povědomí Firemní blogy tvoří zatím jen malou část blogosféry. Americká PR společnost…
Guerilla marketing - 50 pravidel (2. část) Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…