Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Češi a teleshopping

Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu společnosti Factum Invenio ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Českým sdružením…

7 tajemství internetového marketingu

Článek v rámci předplatného 7 tajemství internetového marketingu

Výsledky marketingových kampaní na internetu jsou na rozdíl od tradičních…

Tři lekce pro návratnost investic do marketingu

Tři lekce pro návratnost investic do marketingu

Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na…

Marketing pomocí Log Frame

Článek v rámci předplatného Marketing pomocí Log Frame

Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým…

8 nástrah firemního blogování

Článek v rámci předplatného 8 nástrah firemního blogování

Chystáte se založit firemní blog? Nebo jste ho možná právě založili. Článek…

Posloucháte?

Článek v rámci předplatného Posloucháte?

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím…

On-line reklama roste

Článek v rámci předplatného On-line reklama roste

Stoupá počet inzerentů, kteří ke své propagaci využívají internet.…

Sbohem jste nudní!

Sbohem jste nudní!

Neaktivní odběratelé jsou zkázou e-mailových programů. Jsou to ti, kteří se…

Technologie mají sloužit zákazníkům

Článek v rámci předplatného Technologie mají sloužit zákazníkům

Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…

Zkušenosti nad zlato

Článek v rámci předplatného Zkušenosti nad zlato

Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum…

Češi a sv. Valentýn

Článek v rámci předplatného Češi a sv. Valentýn

Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů…

Poskytují internetové obchody lepší služby?

Článek v rámci předplatného Poskytují internetové obchody lepší služby?

Loňská studie Světový projekt o internetu - Česká republika se mimo jiné…

Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Článek v rámci předplatného Má smysl usilovat o věrnost zákazníků?

Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…

Výpis 40444056 z celkem 4675