Marketingové opáčko pro malé podniky Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem americké ekonomiky. Američtí publicisté se proto domnívají, že je nejvhodnější doba…
Web by měl lákat zákazníky Podoba vašich webových stránek se bude pochopitelně odvíjet od toho, co…
Kamenné obchody zatím mimo ohrožení Výzkum World Internet Project the Czech Republic ze září 2005 se mimo jiné…
8 tipů pro malé firmy Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.-…
Nejčastější chyby při získávání publicity První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí…
Nový zákon zmírní pravidla pro rozesílání reklamní pošty Od srpna začne v České republice platit novela živnostenského zákona a s ní…
8 tipů pro e-mailový marketing E-mail je jedno z nejsilnějších a zároveň také nejnebezpečnějších…
Udělejte si čas na marketing Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům,…
Základní pravidla e-mailové komunikace Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-…
Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…
5 největších omylů zákaznických služeb všech dob Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…
Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…