I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského vojevůdce Hannibala, který v letech 218 až 202 př.n.l. ohrožoval Řím v druhé punské válce.…
Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…
Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba…
O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…
Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Jaro nás inspiruje k osvěžení a omlazování nás i okolí. Znamená také úklid…
Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…
Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…