Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit důsledky plynoucí ze strany nespokojených zákazníků a více se zaměřit na zákaznické…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
Standardní webová média dozrávají. Zkušenosti uživatelů s internetem se…
Celkový hrubý obrat internetové reklamy V Česku překročil v roce 2005…
Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Osobní přístup hraje v marketingu zásadní roli, a to i v oblasti business-…
Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně…
Minulý rok přinesl raketový nárůst B2B obchodování v České republice. Firmy…
Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…
Výsledky marketingových kampaní na internetu jsou na rozdíl od tradičních…
Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na…
Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým…