Chystáte se založit firemní blog? Nebo jste ho možná právě založili. Článek shrnuje několik chyb, kterých je třeba se vyvarovat.- Nevíte, jak používat blogovací…
Neaktivní odběratelé jsou zkázou e-mailových programů. Jsou to ti, kteří se…
Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…
Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů…
Loňská studie Světový projekt o internetu - Česká republika se mimo jiné…
Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…
Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…
V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti…
Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…