Co chystá rozvoj digitální mediální krajiny Standardní webová média dozrávají. Zkušenosti uživatelů s internetem se zjednodušují. V následující době se proto očekává, že webové aplikace budou otevřenější a…
Celkový hrubý obrat internetové reklamy V Česku překročil v roce 2005…
V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Buďte osobní i v newsletterech Osobní přístup hraje v marketingu zásadní roli, a to i v oblasti business-…
Jak se propagovat a nevychloubat Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně…
Rozvoj B2B v Čechách Minulý rok přinesl raketový nárůst B2B obchodování v České republice. Firmy…
Češi a teleshopping Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…
7 tajemství internetového marketingu Výsledky marketingových kampaní na internetu jsou na rozdíl od tradičních…
Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na…
Marketing pomocí Log Frame Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým…
8 nástrah firemního blogování Chystáte se založit firemní blog? Nebo jste ho možná právě založili. Článek…