On-line reklama roste Stoupá počet inzerentů, kteří ke své propagaci využívají internet. Potvrdila to například společnost Outsell, Inc., která vypracovala výroční studii zaměřenou na to,…
Neaktivní odběratelé jsou zkázou e-mailových programů. Jsou to ti, kteří se…
Technologie mají sloužit zákazníkům Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…
Češi a sv. Valentýn Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů…
Poskytují internetové obchody lepší služby? Loňská studie Světový projekt o internetu - Česká republika se mimo jiné…
Má smysl usilovat o věrnost zákazníků? Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…
Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…
V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti…
Jak řídit reputaci 2. Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…
Neizolujte zákaznický servis Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm…