Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného On-line marketing 2006

Příchod nového roku s sebou přinesl i řadu předpovědí, čeho se dočkáme v rozvoji jednotlivých odvětví lidské činnosti. Článek přináší sedm prognóz v oblasti on-line…

Čas začít s marketingem

Článek v rámci předplatného Čas začít s marketingem

Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…

Fotografie vzkvétá

Článek v rámci předplatného Fotografie vzkvétá

Rozvoj digitální fotografie přispěl k tomu, že fotografie je dnes…

Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv

Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…

Nejvíce otravují pop-up okna

Článek v rámci předplatného Nejvíce otravují pop-up okna

Řada uživatelů internetu je znechucena komerčními webovými stránkami.…

2006 - rok služeb v CRM

Článek v rámci předplatného 2006 - rok služeb v CRM

V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…

Zákazník chce být loajální

Zákazník chce být loajální

Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…

Loajalita může zmizet s jediným kliknutím

Článek v rámci předplatného Loajalita může zmizet s jediným kliknutím

Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…

Reklama na pováženou

Článek v rámci předplatného Reklama na pováženou

Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…

Stížnost jako příležitost

Stížnost jako příležitost

Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…

Internet na vzestupu

Článek v rámci předplatného Internet na vzestupu

V uplynulém roce zaznamenala Evropa rozvoj využívání médií. Nejlépe na tom…

Sedm trendů pro on-line maloobchodníky v roce 2006

Sedm trendů pro on-line maloobchodníky v roce 2006

Společnost Forrester Research odhalila na základě svých výzkumů sedm…

Content inteligence v zákaznických službách

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…

Výpis 40964108 z celkem 4692