Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však zaručuje značkám alespoň krátkodobou velkou popularitu. Naposledy se o takový rozruch…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
V uplynulém roce zaznamenala Evropa rozvoj využívání médií. Nejlépe na tom…
Společnost Forrester Research odhalila na základě svých výzkumů sedm…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
Provozovatelé internetových stránek by se měli v závěru roku zamyslet, jak…
Ve druhém čtvrtletí 2005 nakupovalo přes internet 73 milionů Evropanů, což…
Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly…
Článek přináší sedm nenákladných a efektivních tipů pro úspěšný marketing v…
Pochopení zákaznického chování při používání vašich i konkurenčních…
Jste zcela spokojeni s tím, jak fungují vaše on-line kampaně? Možná byste…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je…
Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií…