On-line reklama může zajistit výrazný nárůst příjmů, zákaznické základny i povědomí o vaší značce. Jde o nákladově výhodný marketingový kanál, který může i malým…
Internet umožňuje uživatelům nakupovat kdykoli. On-line zákazníci však…
Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…
Blogy představují výjimečný nástroj budování kontaktů a sdílení znalostí.…
Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na…
Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi…
Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
E-mail je více než jen nástroj pro rozesílatele spamu a elektronické…
60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…
Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…