Čas začít s marketingem 2. Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především o výrobní problémy a věří, že je ve stále tvrdší konkurenci…
CRM trendy pro následujících 5 let V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…
Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale... Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…
On-line marketing 2006 Příchod nového roku s sebou přinesl i řadu předpovědí, čeho se dočkáme v…
Čas začít s marketingem Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…
Nejvíce otravují pop-up okna Řada uživatelů internetu je znechucena komerčními webovými stránkami.…
2006 - rok služeb v CRM V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…
Loajalita může zmizet s jediným kliknutím Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…
Reklama na pováženou Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…