Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se zaměřil na priority firem v oblasti cílených marketingových programů. Studie, která…
Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…
Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z…
Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k…
Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy…
Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti…
Offline propagace vašich webových stránek je stejně důležitá jako online…
Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…
V České republice padly první pokuty za rozesílání nevyžádaných obchodních…
Strategie rozesílat co nejvíce zpráv co největšímu počtu lidí a co…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…