Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Trendy přímého marketingu

Americká společnost CSO Insights provedla celosvětový výzkum, který se zaměřil na priority firem v oblasti cílených marketingových programů. Studie, která…

5 mýtů zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného 5 mýtů zákaznické samoobsluhy

Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…

Desatero marketingových hříchů

Článek v rámci předplatného Desatero marketingových hříchů

Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z…

Customer Insight

Článek v rámci předplatného Customer Insight

Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…

Reklamu povede televize a přímý prodej

Článek v rámci předplatného Reklamu povede televize a přímý prodej

Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k…

Vylepšete sdělení zákazníkům

Článek v rámci předplatného Vylepšete sdělení zákazníkům

Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy…

Článek v rámci předplatného Co je affinity marketing

Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti…

Offline propagace webových stránek

Článek v rámci předplatného Offline propagace webových stránek

Offline propagace vašich webových stránek je stejně důležitá jako online…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…

První pokuty za spam

Článek v rámci předplatného První pokuty za spam

V České republice padly první pokuty za rozesílání nevyžádaných obchodních…

Bláznivá e-mailová matematika

Článek v rámci předplatného Bláznivá e-mailová matematika

Strategie rozesílat co nejvíce zpráv co největšímu počtu lidí a co…

PLM jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti

PLM jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti

V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…

Výpis 41354147 z celkem 4675