Marketing - zprávy z HR

Nejúspěšnější české značky

Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na to, jaké značky jsou pro české spotřebitele synonymem úspěchu. Jako značka, na kterou jsou…

Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi…

Venkovní reklama nově

Článek v rámci předplatného Venkovní reklama nově

Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…

Být první se vyplatí

Článek v rámci předplatného Být první se vyplatí

Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…

Tipy pro efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Tipy pro efektivní e-mailový marketing

E-mail je více než jen nástroj pro rozesílatele spamu a elektronické…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Jak získat konkurenční výhodu

Článek v rámci předplatného Jak získat konkurenční výhodu

Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…

Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Článek v rámci předplatného Slušné chování k zákazníkům nic nestojí

Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…

Zdarma k novým zákazníkům

Článek v rámci předplatného Zdarma k novým zákazníkům

Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…

Démoni marketingového měření

Článek v rámci předplatného Démoni marketingového měření

Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…

Připravte se na více kanálů

Připravte se na více kanálů

Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…

Co obnáší buzz marketing

Co obnáší buzz marketing

Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…

Výpis 41094121 z celkem 4675