Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí dokáží vyvolat emocionální odezvy, které utvářejí povědomí o značkách a mají vliv i na…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…
Povědomí je slovo, které asi nejlépe vystihuje efektivní využití e-…
V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků…
Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…
Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V…
V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří…
Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci.…
Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Následující strategie a taktiky vám pomohou maximálně efektivně využít váš…
Stále více malých firem si uvědomuje, že mít vlastní webové stránky již…