Lepší on-line komunikace má smysl Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba platit za pronájem budov, údržba webu stojí minimální prostředky. Internet je navíc pohodlný…
Možnosti při výběru jména pro vaši značku O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…
Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Tomáš Baťa inspiruje dodnes Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Jaro nás inspiruje k osvěžení a omlazování nás i okolí. Znamená také úklid…
Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část) Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Klíčové prvky marketingového plánu Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…
Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…
Jak vytvářet atmosféru obchodu Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…