Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se často o formu prodeje, kterou nelze opomíjet. A nehledě na to, jestli je vašim úkolem při…
Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Tipy, jak získat loajální klientelu Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…