Marketing - zprávy z HR

icon Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová

Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky zákazníků stále stoupají a silně konkurenční prostředí e-commerce si žádá schopnost pružně…

Článek v rámci předplatného Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat loajální klientelu

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout

Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…

Článek v rámci předplatného Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…

Článek v rámci předplatného Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…

Článek v rámci předplatného Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …

Online mentoring

icon Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu

V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…

Článek v rámci předplatného Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak docílit loajální klientely

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

kávový servis pro fimy

icon Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …

Výpis 4052 z celkem 600