Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože…
Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…
Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu? Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…
Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…
Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…
Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…
Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health,…