Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to

Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou pohodu svých pracovníků, tím lepší výsledky celé call centrum bude mít. Ať už se jedná o…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…

Článek v rámci předplatného Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče

Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…

Článek v rámci předplatného Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…

Článek v rámci předplatného Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem

To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…

Článek v rámci předplatného Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to

Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…

18843253

Článek v rámci předplatného Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky

Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou…

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu

Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…

Článek v rámci předplatného Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…

DoDo Group Michal Menšík

icon Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová

Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…

Článek v rámci předplatného Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Výpis 4052 z celkem 611