Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …