Zapovězené fráze: Šest věcí, které nikdy nesmí klient od firmy slyšet Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci zákaznického servisu nebo prodejci komunikují s klienty, hraje klíčovou roli v tom, jak…
Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu? Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …