V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší konkurencí a zařizovat se podle nových trendů ideálně ještě před tím, než vůbec přijdou. Z toho…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …
Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…
I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…