Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu, který nedokázal včas…

DALL·E 2024-05-07 13.35.16 - A street art style mural on the wall of a modern business building, without any text or circle around the head, representing the theme of regaining cu

5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb

Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …

Článek v rámci předplatného Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích

Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede…

Článek v rámci předplatného Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů)

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…

Článek v rámci předplatného Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…

Článek v rámci předplatného Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…

Článek v rámci předplatného Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…

Článek v rámci předplatného Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím

Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…

Článek v rámci předplatného Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Výpis 2739 z celkem 617