Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích Co se týče různých forem prodeje, telefonní prodej téměř suverénně vede příčky co do neoblíbenosti. Prodejci neradi telefonují klientům, zvláště těm, se kterými…
Nebaví vás prodej po telefonu? Čtyři tipy, jak si jej víc užít (a získat víc klientů) I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…
Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…
Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…
Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem „Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem,…