Optimalizujte náklady na služby zákazníkům pomocí vizuální asistence Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby zákazníkům. Mnoho z nich, bohužel dlouhodobě nefunguje. Buď nemají…
3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…
Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej? Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…
Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…
Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii? Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým…
Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“ Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku? Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…
Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků? V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…