Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí jedna fatální chyba, a vše je ztraceno. Ve vztahu ke klientovi se…
Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…
4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2) Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2) Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…
Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu? Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…
5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …
Šest kroků k získání loajálních klientů Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…
Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…
Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…
Základní pravidla telefonního prodeje Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…
10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…
9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…