Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat

Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat všechno dobře, ale stačí jedna fatální chyba, a vše je ztraceno. Ve vztahu ke klientovi se…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu

Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2)

Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…

Článek v rámci předplatného Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2)

Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…

Článek v rámci předplatného Jak lze navýšit věrnost klientů bez věrnostního programu?

Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…

Článek v rámci předplatného 5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat

V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …

Článek v rámci předplatného Šest kroků k získání loajálních klientů

Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…

Článek v rámci předplatného Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…

Článek v rámci předplatného Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne

Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…

Článek v rámci předplatného Základní pravidla telefonního prodeje

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…

Článek v rámci předplatného 10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát

Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…

Výpis 105117 z celkem 615