Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně pracující společnosti se zákazníkem ve středu pozornosti. Proto není radno důležitost…
Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne? Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…
Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…
Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny…
Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…
Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…
Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Kroky k udržení top klientů Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
4 předsevzetí kontaktních center pro rok 2019 Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…
Jak by měl vypadat ideální chat mezi klientem a firmou Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…
Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…