 4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu
   4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu  Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi zástupcem firmy a klientem. Důvěra a schopnost empatie jsou také zásadní z obchodního…
 
    Sedm strategií pro udržení klientů
   Sedm strategií pro udržení klientů  Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…
 
    Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu
   Proč byste neměli podceňovat propojení obchodu a zákaznického servisu  Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…
 
    Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu
   Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu  Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…
 
    Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta
   Pět tipů, jak zvládnout naštvaného klienta  V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného…
 
   Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…
 
   Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
 
   Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
 
    Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu
   Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu  Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
 
   Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
 
    3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty
   3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty  Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
 
    Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky
   Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky  Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
 
   Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…