Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si samotní zaměstnanci vyzkoušejí roli zákazníka. Mohou totiž zjistit, že být zákazníkem jejich…
Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…