Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě telefonního hovoru, kdy nemůžeme využívat celou řadu nástrojů, které nám nabízí osobní jednání…
 
    Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu
   Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu  Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…
 
    Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí
   Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí  „Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
 
   Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…
 
    Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra
   Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra  Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
 
    Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru
   Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru  Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
 
    
    2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb
 2. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 – INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, nabídce služeb  Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
 
   Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
 
    4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018
   4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018  Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
 
   Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
 
   Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…
 
    Pravidla online chatu se zákazníky
   Pravidla online chatu se zákazníky  Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…
 
   Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…