Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost klientů. Je proto potřeba věnovat mu náležitou pozornost a v ideálním případě si jím…
 
    Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks
   Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks  Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…
 
    Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů
   Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů  Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
 
   I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
 
    Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách
   Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách  Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
 
   Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
 
    Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů
   Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů  Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
 
    Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu
   Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu  Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
 
    Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak
   Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak  Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
 
   Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
 
    5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis
   5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis  Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…
 
   Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…
 
    Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější
   Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější  Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…