Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách

Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může však ovlivnit to, jak vyzní jeho slova. Existují negativní a…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…

Článek v rámci předplatného Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…

Článek v rámci předplatného Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…

Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu

Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…

Článek v rámci předplatného Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…

Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…

Výpis 157169 z celkem 611