 Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu
   Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu  Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami prodeje. Prodejci neradi telefonují klientům, zvláště těm, se kterými doposud nebyli v kontaktu…
 
    Tipy, jak polidštit zákaznický servis
   Tipy, jak polidštit zákaznický servis  O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
 
    6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis
   6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis  V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
 
    Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli
   Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli  Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
 
    Ušetřete na zákaznickém servisu
   Ušetřete na zákaznickém servisu  Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
 
    Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby
   Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby  Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
 
    5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu
   5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu  Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
 
    „Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?
   „Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?  Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
 
    Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce?
   Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce?  Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
 
    5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta
   5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta  Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…
 
   Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…
 
    4 tajemství vynikající zákaznické péče
   4 tajemství vynikající zákaznické péče  Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…
 
    4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu
   4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu  Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…