 Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence
 Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence  Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje pro servisní síť Volkswagen program RASE – Retail After Sales Excellence. Jedná se o…
 
    Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů
   Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů  Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství.…
 
    Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat?
   Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat?  Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…
 
    Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě
   Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě  Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí…
 
    4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje
   4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje  I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…
 
    Co dělat, když se klient naštve?
   Co dělat, když se klient naštve?  Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého…
 
    „Už máme svého dodavatele“. Jak se s touto odpovědí vypořádat?
   „Už máme svého dodavatele“. Jak se s touto odpovědí vypořádat?  Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům…
 
    Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání
   Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání  Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
 
    6 základních etap v „životě“ klienta
   6 základních etap v „životě“ klienta  Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…
 
    Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů
   Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů  Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…
 
    Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?
   Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?  Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…
 
    Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení
   Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení  Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
 
    4 zásady call centra moderní doby
   4 zásady call centra moderní doby  Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…