Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie není výmluva. Ani v případě, kdy čelíte masivním výpadkům příjmů…
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…
Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a…
V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…
Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…
Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…
Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších…
B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…