Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů zákaznických služeb. Závěry řady studií ukazují, že tento trend může…
COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků „Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…
5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je…
Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít? Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…
CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat? Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a…
Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…
Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními…
Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její…
Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších…
B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…
Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…
5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…