Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než udržet si toho stávajícího. Nicméně konkurence je veliká a boj o…
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…
V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného…
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…