Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden telefonát mezi klientem a pracovníkem call centra. Zkrácení tohoto…
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…
Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…
Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny…
Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…
Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…
Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…
Udržení vaší stávající klientely je vedle hledání nových obchodních…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme…
Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační…