Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na přelomu milénia. Jedná se tedy většinou o mladé lidi narozené od poloviny 80. let do konce…
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…
Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…
Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…