Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají odpovídající následky. V oblasti zákaznického servisu může jedna chyba zhatit roky…
Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…
Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…
Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…