Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu

Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v oblasti osobnostní. Ne každý těmto požadavkům vyhovuje a ne každý se…

Článek v rámci předplatného Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít

Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…

Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…

Článek v rámci předplatného „Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…

Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…

Článek v rámci předplatného 4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely

Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…

Článek v rámci předplatného Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…

Článek v rámci předplatného Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?

Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k udržení vašich klientů

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …

Článek v rámci předplatného 4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu

Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…

Článek v rámci předplatného Sedm strategií pro udržení klientů

Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…

Výpis 105117 z celkem 460