Šest vlastností dobrého pracovníka zákaznického servisu Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité požadavky, především v oblasti osobnostní. Ne každý těmto požadavkům vyhovuje a ne každý se…
Naučte se rozpoznat, že chce klient odejít Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Zákaznický servis, který si klienti zamilují Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…
4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…
Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti? Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického…
Čtyři kroky k udržení vašich klientů Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
4 příklady, jak do komunikace s klientem vnést empatii a autenticitu Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…
Sedm strategií pro udržení klientů Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…