Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak předcházet problémům v rámci zákaznického servisu

Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají. Vynikající zákaznický servis ale dokáže těmto problémům předcházet a…

Článek v rámci předplatného Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky

Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…

Specifika mileniálů a jejich očekávání v rámci zákaznického servisu

Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…

3 kroky k zákaznickému servisu, který předčí očekávání vašich klientů

Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…

Článek v rámci předplatného Jak znovu získat důvěru klienta poté, co se vám povedl kiks

Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky k udržení zákazníků z řad mileniálů

Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…

Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (1/2)

Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na pozitivní i negativní komentáře klientů

Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…

3 hororové zkušenosti klientů se zákaznickým servisem

Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak ihned vylepšit váš zákaznický servis

Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností zákaznického servisu, které zajistí loajální klientelu

Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…

Je váš zákaznický servis v dobré kondici?

Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…

Výpis 118130 z celkem 455