5 tipů, jak klientům zjednodušit život Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak si co nejlépe zajistit jeho věrnost. Odpověď na tuto otázku zní: Zjednodušit klientovi…
6 vět, kterými dáte najevo empatii Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…
Tipy, jak polidštit zákaznický servis O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Ušetřete na zákaznickém servisu Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…