Marketing - zprávy z HR

7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm nejtěžších hříchů. Jestliže se dopustíte na klientovi některé z následujících věcí, navždy si tím…

Článek v rámci předplatného 4 tajemství vynikající zákaznické péče

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…

Článek v rámci předplatného 4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože…

Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

icon Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů

Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství.…

Článek v rámci předplatného Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě

Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klient naštve?

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého…

Článek v rámci předplatného Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného 6 základních etap v „životě“ klienta

Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…

Článek v rámci předplatného Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů

Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…

Článek v rámci předplatného Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?

Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…

Článek v rámci předplatného Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení

Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Článek v rámci předplatného 4 zásady call centra moderní doby

Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe…

Výpis 157169 z celkem 460