Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Konference ZÁKAZNÍK 2030 firmám ukáže, jak se měnit spolu…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…
I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy,…
Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …