Více empatie do zákaznického servisu Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu…
Marketing 2017: Blokování reklam a zákaznická zkušenost Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále…
8 kroků k získání loajální klientely Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci…
6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…
4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017 Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále…
Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy? Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Co dělá skvělý zákaznický servis? Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017 Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Pohled do budoucnosti zákaznického servisu V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
5 zásad moderního zákaznického servisu Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
7 nejčastějších chyb zákaznického servisu Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…