6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde všechny složky automaticky pracují na tom, aby se zákazníkům…
6 nápadů, jak zapůsobit na klienta Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…
3 kroky ke spokojeným zákazníkům Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…
4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"? Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…
Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016 Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…