Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi společnostmi neustále a nelze zabránit tomu, aby určitý počet od přírody neloajálních zákazníků…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…
Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…
Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s …
Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam…