Za málo peněz hodně muziky: Excelentní zákaznický servis za nízké náklady Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku i celou společnost, a proto je dobré na něm nešetřit. Avšak vynaložení horentních sum na…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…
Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…
4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…
3 tipy pro vybudování klientské komunity Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s …
8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam…
6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…
Vyplatí se zákazník, či ne? Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…
Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…
Seznamte se s klientem blízké budoucnosti Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…
5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…
Jak si zajistit loajalitu zákazníků V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…