Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i ve vztahu prodejce-klient. Žádnou chybu bychom neměli přejít jen tak. I sebemenší přešlap,…
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého…
Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami…
Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter,…
V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od…
I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…