Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového produktu nebo služby alespoň jednou nechalo ovlivnit hodnocením…
Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami…
Vytvoření komunity na sociální síti? Pouhý mýtus Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter,…
"Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od…
9 rysů dokonalé zákaznické péče I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…
Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází…
5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Osvěžte svůj přístup k zákazníkům Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…