5 důvodů, proč se účastnit veletrhů Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou se vám prodražit, ale zároveň na nich můžete navázat nové…
Zefektivněte své obchodní cesty Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty,…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…
Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…
5 situací, kdy je nejlepší ukončit spolupráci Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů…
Vytvořte nabídku skutečně na míru Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje…
Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce?…
Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami,…
Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči…
Předpoklady kvalitního zákaznického servisu K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…
Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…