Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají, že se nedočkají odpovědi. Nedostat odpověď může být frustrující,…
Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…
Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…
7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…
3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…
Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…
5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…
6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…
Někteří prodejci si myslí, že klíčem k prodeji je to, aby si je zákazník…
Posilte spokojenost zákazníků Chcete-li zlepšit spokojenost zákazníků, inspirujte se způsoby, které…
4 otázky, které byste neměli pokládat klientům Někteří prodejci stále používají zastaralé techniky prodeje, které zbytečně…