Marketing - zprávy z HR

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady zveřejněné na serveru Prosalesmagazine.com vám pomohou těmto…

Článek v rámci předplatného Podpořte loajalitu svých zákazníků

Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než…

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší…

Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient…

Článek v rámci předplatného Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a…

Snižte množství odmítnutých telefonátů

Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z…

Článek v rámci předplatného Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu…

Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také…

Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí.…

Článek v rámci předplatného Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail…

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…

Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…

Výpis 274286 z celkem 453